User Tag List

Results 1 to 6 of 6

Thread: Funny or not?

  1. #1
    Trial-Admin Rover4c's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Location
    Romania
    Posts
    24
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Total Contributions For

    Rover4c     $ 0.00
    Points
    965 (0 Banked)
    Time Online
    22 Hrs 32 Mins 58 Secs

    Funny or not?

    One of my favorite youtubers(SSundee) and his try not to laugh videos:
    https://www.youtube.com/watch?v=i_Qr1DikrAY
    https://www.youtube.com/watch?v=SoWN5ta_PCU&t=406s

    Let me know if you'd like more.

  2. #2
    DR + Dust2 Staff
    AmerHS's Avatar
    Join Date
    Nov 2017
    Location
    Palestine-Nablus
    Posts
    827
    Mentioned
    387 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Total Contributions For

    AmerHS     $ 10.00
    Points
    20,644 (0 Banked)
    Time Online
    1 Wk 3 Days 12 Hrs 53 Mins 18 Secs
    It's funny, honestly his laugh made me laugh lol
    The Only good thing that Trump did, that he wake up the Arabs on what Palestine has (Jerusalem). Woke them up on the fact.

    #Free_AhedTamimi





  3. #3
    Trial-Admin NinjaSide's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Posts
    21
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Total Contributions For

    NinjaSide     $ 0.00
    Points
    595 (0 Banked)
    Time Online
    16 Hrs 12 Mins 50 Secs



  4. #4
    Dust2 Server Manager SeeN~'s Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    261
    Mentioned
    105 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Total Contributions For

    SeeN~     $ 0.00
    Points
    10,555 (0 Banked)
    Time Online
    4 Days 20 Hrs 35 Mins 26 Secs
    it's horrible , the guy seems like a nice guy and he knows that hes not funny apparently lol but it's like hes baby sitting a bunch of kids and trying to make em laugh , the video he is reacting to is mostly not funny and his reactions makes it worse , i like the guy tho his personality seems to be nice but that doesn't make him funny.
    Let the final festival be lavish and grand, just like how it was in the beginning.

  5. #5
    Server-Admin Lil Pump's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    up ur moms ass
    Posts
    58
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Total Contributions For

    Lil Pump     $ 0.00
    Points
    1,744 (0 Banked)
    Time Online
    5 Hrs 42 Mins 21 Secs
    hahahah i fuck with this shit
    bitch cant tell me shit

  6. #6
    Trial-Admin Rover4c's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Location
    Romania
    Posts
    24
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Total Contributions For

    Rover4c     $ 0.00
    Points
    965 (0 Banked)
    Time Online
    22 Hrs 32 Mins 58 Secs
    When coming to playing video games with friends he's kinda a troll xD.Btw the vids were made by his friend Kehaan.I'll upload some more next monday.You don't need to like them.Just give me your opinion about them.
    Last edited by Rover4c; 05-15-2018 at 02:59 PM.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •