• SneeZ*'s Avatar
    Yesterday, 04:21 AM
    SneeZ* replied to a thread i quit in General Discussion
    I dont have a word to say since I hate LgK too much And next time when u see this clan grown beyond,I hope u realised what u've done I know u wasnt...
    10 replies | 63 view(s)
  • Dab MasTeR's Avatar
    05-24-2018, 06:13 PM
    Dab MasTeR started a thread i quit in General Discussion
    i quit LS for good since LS is not doing good now a days @Amer @Flawless
    10 replies | 63 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-24-2018, 06:34 AM
    SneeZ* replied to a thread What a shame dude.. in Unban Appeal
    Bruh Go & Make an unban appeal dont go and say something that wont unban u hawoo
    3 replies | 57 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-23-2018, 05:42 AM
    Rover4c DesTroYeR Send all the map links to Amer or Turbo or else we are ded with the same maps
    21 replies | 413 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-22-2018, 01:09 PM
    Bye on d2 i dint play there same like you lol 2 WEEEEEEKKSSSSS HOLLLLYYYY **** I CANT WAIT FOR IT AND I SPENT MY 1K AMMO PACKS LOL
    7 replies | 117 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-22-2018, 04:55 AM
    Every one like them lol I picked the one that is suitable and I have tested them like usual Since I have to set my gracity to 100 to see glitching...
    21 replies | 413 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-22-2018, 04:53 AM
    They can copy ur steam id we have the plugin to counter the steam id changer as what Airstriker mentioned before but they can have the same ammo...
    5 replies | 103 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-21-2018, 10:48 AM
    #Vouch4Trial Hopefully we get more players on ze thanks to you You know the rules but the only thing I want to mention is please read it carefully...
    6 replies | 126 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-21-2018, 07:20 AM
    Hello Escapers, This is the new map suggestions for our tremendous ze ze_jp4_reverse ze_isolated_isle ze_campers_escape_b4 ze_freezy_xmas_b2...
    21 replies | 413 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-20-2018, 11:01 AM
    SneeZ* replied to a thread [ZE] Hello in Videos
    That balrog-7 is as expensive as hell XD Btw NICE VIDEO BRO MUCH LOVE FOR BLACK TRAIN <3 #LSZE #BlackTrain
    2 replies | 46 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-20-2018, 02:16 AM
    I saw him talking to a player named SL Cazino in spanish language Thats how @Russian madia Sorry if got my word is a bit annoying to you Jon
    16 replies | 216 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-19-2018, 11:56 PM
    I am #neutral since i dont know him but i've seen em on dd2 several times How da hell does a japenesian can speak spanish?lol
    16 replies | 216 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-19-2018, 06:54 AM
    SneeZ* replied to a thread [ZE] Video in Videos
    Nice video bro u deserve a subscribe from me Parkour fabi needs a removal in my opinion since humans has 10% chances to win
    2 replies | 43 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-19-2018, 05:47 AM
    SneeZ* replied to a thread [ZE] Youtube in General Discussion
    Great job dude I recommend you to use pixel screen recorder instead Btw thanks for advertising
    6 replies | 62 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-18-2018, 11:17 AM
    Happy birthday 2u @Mr~PRO Same like Craig i am neutral since I've never seen u for a while And Like what the requirements said "A demo reviewer...
    9 replies | 152 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-18-2018, 10:49 AM
    Take care premjit92 Good luck out there prem
    8 replies | 103 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-18-2018, 10:47 AM
    SneeZ* replied to a thread I'm back :D in Introduce yourself
    Welcome Back Nour Sahle Glad2have you back
    11 replies | 105 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-18-2018, 05:28 AM
    Nice suggestions I may play on dust2 again Btw AmerHS I ma pm you for that camp plugin
    8 replies | 90 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-18-2018, 05:25 AM
    SneeZ* replied to a thread Ramadan Kareem! in General Discussion
    Actually I know this lol for years and after the month of it I go on to my friends or aunts house to celebrate it Even I am not a muslim Btw happy...
    18 replies | 213 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-18-2018, 05:21 AM
    AmerHS lol can you tell PaiNN to relocate it? Btw Rover4c if you got accepted be sure to slay those who blocked the escaping vehicle Those who got...
    9 replies | 203 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-17-2018, 08:18 AM
    yeah nikad I agree with you We need admins there cuz I am the only one since both Suicide :) and Lord Death. are not online due to pc & exam...
    9 replies | 203 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-16-2018, 07:45 PM
    #Neutral I've seen you once in ze you know the rules but I think you are not ready for it yet Besides ze just has 1 admin online all day (me) 1...
    9 replies | 203 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-16-2018, 11:38 AM
    SneeZ* replied to a thread [Forum] Why Iím inactive. in General Discussion
    Bye ninja I will be missing the times when we used to play together a lot :_( -Take care of your life out there SneeZ*
    6 replies | 93 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-16-2018, 10:58 AM
    SneeZ* replied to a thread [ZE] My Intro Duction in Introduce yourself
    Nice I hope I will be in it XD DesTroYeR btw don't forget to mention in that video "press m4 to unstuck" since I feel awful and guilty slaying...
    9 replies | 96 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-16-2018, 05:40 AM
    SneeZ* replied to a thread [Forum] unban appeal in Banned
    Its to dirty:http://www.mediafire.com/file/ee0y26ssyn64lug/yunwave.dem yunwave u see that I am sorry u r not getting unbanned
    27 replies | 355 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-15-2018, 11:40 AM
    SneeZ* replied to a thread [Forum] unban appeal in Banned
    Craig Jones I will post them later om I am otw to ma friends house yunwave stop lying bish our ze can jump 2 times per mwheel for 5 times not 16...
    27 replies | 355 view(s)
  • SneeZ*'s Avatar
    05-15-2018, 11:27 AM
    SneeZ* replied to a thread [Forum] unban appeal in Banned
    Bich freekill told me 2 spectate u and it was obvious Since he finds it out I'll send the demo tomorrow busy for now 1 more thing.You used steam...
    27 replies | 355 view(s)
More Activity
About Dab MasTeR

Basic Information

Date of Birth
January 18, 2002 (16)

Statistics


Total Posts
Total Posts
120
Posts Per Day
0.65
General Information
Last Activity
05-24-2018 06:36 PM
Join Date
11-22-2017
Referrals
2

2 Friends

  1. Frankenstein Frankenstein is offline

    Lost-Souls Clan Member

    Frankenstein
  2. SneeZ* SneeZ* is offline

    ZE Server-Admin

    SneeZ*
Showing Friends 1 to 2 of 2

04-29-2018


04-27-2018


04-26-2018


Page 1 of 6 123 ... LastLast

05-24-2018


05-17-2018


05-16-2018


05-15-2018


05-11-2018

  • 09:25 PM - Hidden

05-09-2018


05-05-2018


05-02-2018


04-29-2018


04-28-2018


04-27-2018


04-26-2018



Page 1 of 6 123 ... LastLast
No results to display...

03-19-2018


01-30-2018


01-27-2018


01-11-2018


01-09-2018


0 Items